تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

1401 آبان 3, سه‌شنبه
تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

مشکلات باتری

نکته ای که در خصوص باتری لپ تاپ باید به آن توجه کنید این است که باتری تمامی لپ تاپ‌ها دارای مشکلات از پیش تعریف شده‌ای می باشند که کاملاً قابل پیش بینی هستند. به عبارتی پایان عمر باتری‌ها همیشه با بروز مشکلاتی همراه می‌باشد که در همه نوع باتری لپ تاپی مشاهده خواهد شد. اینکه تا چه حد و چه زمانی باطری لپ تاپ به این مشکلات بربخورد، بستگی به نوع کیفیت و شیوه استفاده از باتری دارد. در صورتی که با مشکلات زیر در سیستم خود مواجه شدید، به تعمیر باتری لپ تاپ نیاز پیدا می‌کنید.

  • خالی شدن سریع باتری لپ تاپ
  • نشناختن باتری به وسیله دستگاه
  • باطری دستگاه را روشن می‌کند اما شارژ نمی‌کند
  • امکان دارد که چراغ شارژر روشن شود ولی دستگاه روشن نشود.
  • باطری تا حد معینی شارژ می‌شود

بررسی انوع باتری لپ تاپ

نیروی الکتریسیته مورد نیاز لپ تاپ با استفاده از باتری هایی فراهم خواهد شد که در درون آن‌ها تعبیه شده است. باتری‌های موجود در لپ تاپ برای حفظ ساعت اصلی سیستم و جهت حفظ اطلاعات ذخیره شده در حافظه CMOS بر روی مادربرد قرار دارند. برخلاف انواع کامپیوترهای دسک تاپ، باتری لپ تاپ قابل حمل می‌باشد و یک لپ تاپ می تواند فقط با استفاده از باتری کار کند. در حال حاظر اکثر لپ تاپ های جدید از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند و دیگر باتری های مورد استفاده در این سیستم‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • باتری لیتیوم یون
  • باتری‌های نیکل کادمیوم
  • باتری نیکل متال هیدرید
  • باتری لیتیوم پلیمری
  • باتری‌های هوشمند

تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس به چه صورتی انجام می‌شود؟

تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس شامل اقداماتی چون نصب نرم افزار برای بهینه سازی مصرف انرژی، عیب یابی دستگاه و مدار شارژر، کالیبره کردن باتری، شوک دادن به باتری و تعویض سلول‌های باتری می باشد. اگر با مشکل شارژ باتری مواجه می‌باشید قبل از تعویض باتری بهتر است آن را به متخصصان خبره در این زمینه نشان داده و آن‌ها بعد از عیب یابی دستگاه، امکان دارد با تعمیر باتری، مشکل دستگاه را برطرف نمایند.

تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

هزینه تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

قیمت تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس با توجه به فاکتورهای متنوعی چون نوع و شدت آسیب دیدگی این قطعه، متفاوت می‌باشد. بسته به این که چه اقداماتی برای تعمیر این قطعه نیاز است و از چه تجهیزات یا ابزارآلاتی برای این منظور استفاده شود، هزینه تعمیر باتری نیز متفاوت می‌باشد.

البته هزینه تعمیرات هرقدر هم که باشد به طور معمول از هزینه تعویض باتری کمتر می‌باشد. توجه کنید که برای تعمیر حتما به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه نمایید.

تعویض باتری ایسوس

بعضی از خرابی‌های باتری به گونه‌ای می‌‌باشند که راهی جز تعویض این قطعه لپ تاپ باقی نمی‌ماند. تعویض باتری در مدل های قدیمی که در پشتی آن‌ها باز می شود کار راحتی بوده اما لپ تاپ های جدید باید با استفاده از ابزار مخصوصی باز شوند و امکان دارد شما نتوانید باتری آن‌ را تعویض نمایید. از این رو بهتر است در این شرایط از تکنسین های تعمیر لپ تاپ کمک بگیرید تا با استفاده از ابزار مخصوص و قطعات اورجینال، باتری را تعویض می‌کنند.

نمایندگی معتبر تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس

فروشگاه سبزرایان تخصصی‌ترین خدمات را به کاربران این محصول ارائه خواهد داد. بخش‌های تخصصی این مجموعه شامل خدماتی چون تعمیرات صفحه نمایش، عیب یابی لپ تاپ ایسوس، تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ ایسوس، واحد تعمیرات قطعات سخت افزاری و تست و بررسی نهایی لپ تاپ می‌باشد. برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن گزارش مشکل باتری لپ تاپ اطلاعات مورد نیاز را در خصوص تعمیر لپ تاپ کسب نمایید.

ثبت نظر