شرایط ابطال گارانتی هارد

  • مخدوش شدن برچسب گارانتی 
  • مشاهده آسیب‌دیدگی فیزیکی مانندخط و شکستگی، ترک خوردگی
  • استفاده از دستگاه در شرایط محیطی خارج از مشخصات فنی توصیه‌داده توسط سازنده.
  • نوسانات برقی و آسیب‌های ناشی از شوک‌های الکتریکی.
  • دخالت نرم‌افزاری همچون نصب فریمور غیرمجاز یا دستکاری نرم‌افزاری.
  • استفاده از کابل‌ها، اتصالات و تجهیزات جانبی نامرغوب یا غیرتاییدشده.
  • آسیب ناشی از مایعات یا قرارگیری در محیط‌های مرطوب.
  • آسیب‌های ناشی از حشرات، آفات یا جانوران.
  • خرابی‌های ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و غیره.
  • استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری که بطور خودکار هارد را تحت استرس قرار می‌دهند.
  • استفاده نامناسب که باعث فرسودگی بیش از حد عادی می‌شود.
  • ویروس‌ها یا بدافزارهایی که بر نرم‌افزار دیسک تأثیر می‌گذارند.
  • اشتباهات انسانی در مواقع نصب یا جابجایی دستگاه.
  • استفاده از هارددیسک برای اهدافی که مغایر با استفاده معمول یا تجاری است.
  • حذف یا تغییر شماره سریال و برچسب‌های هویتی.
  • باز کردن پلمپ هارددیسک یا تعمیر توسط اشخاص غیرمجاز.
  • وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصول بر عهده مشتری می باشد.
  • تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.
  • دمای بالا، رطوبت زیاد، یا لرزش‌های شدید می‌تواند هارد را از پوشش گارانتی خارج کند.
  • مدت زمان تحویل کالا به مشتری، بین 7 تا 15 روز کاری است.
  • هزینه ارسال و دریافت گارانتی محصولات از شرکت به عهده خود مشتریان می باشد.
  •  هرگونه باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، هارد را از شرایط گارانتی خارج می‌کند.
  • HDDها به هیچ عنوان (آنباکس شده یا آنباکس نشده) قابل بازگشت نخواهند بود.
  •