- مخدوش شدن برچسب گارانتی
- مشاهده آسیبدیدگی فیزیکی مانندخط و شکستگی، ترک خوردگی
- استفاده از دستگاه در شرایط محیطی خارج از مشخصات فنی توصیهداده توسط سازنده.
- نوسانات برقی و آسیبهای ناشی از شوکهای الکتریکی.
- دخالت نرمافزاری همچون نصب فریمور غیرمجاز یا دستکاری نرمافزاری.
- استفاده از کابلها، اتصالات و تجهیزات جانبی نامرغوب یا غیرتاییدشده.
- آسیب ناشی از مایعات یا قرارگیری در محیطهای مرطوب.
- آسیبهای ناشی از حشرات، آفات یا جانوران.
- خرابیهای ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، آتشسوزی و غیره.
- استفاده از برنامههای نرمافزاری که بطور خودکار هارد را تحت استرس قرار میدهند.
- استفاده نامناسب که باعث فرسودگی بیش از حد عادی میشود.
- ویروسها یا بدافزارهایی که بر نرمافزار دیسک تأثیر میگذارند.
- اشتباهات انسانی در مواقع نصب یا جابجایی دستگاه.
- استفاده از هارددیسک برای اهدافی که مغایر با استفاده معمول یا تجاری است.
- حذف یا تغییر شماره سریال و برچسبهای هویتی.
- باز کردن پلمپ هارددیسک یا تعمیر توسط اشخاص غیرمجاز.
- وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصول بر عهده مشتری می باشد.
- تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.
- دمای بالا، رطوبت زیاد، یا لرزشهای شدید میتواند هارد را از پوشش گارانتی خارج کند.
- مدت زمان تحویل کالا به مشتری، بین 7 تا 15 روز کاری است.
- هزینه ارسال و دریافت گارانتی محصولات از شرکت به عهده خود مشتریان می باشد.
- هرگونه باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، هارد را از شرایط گارانتی خارج میکند.
- HDDها به هیچ عنوان (آنباکس شده یا آنباکس نشده) قابل بازگشت نخواهند بود.
-