رویه های بازگرداندن کالا

  1. مهلت انصراف از خرید کالاها ۷ روز از زمان خرید میباشد.
  2. هر گونه دخل و تصرف، پلمپ ، برچسب، و…. شامل انصراف و برگشت کالا نمی باشد.
  3. درصورت رعایت شرایط انصراف از خرید و بعد از هماهنگی با شرکت، خریدار می تواند نسبت به ارسال کالا از طریق پست پیشتاز یا سفارشی به آدرس شرکت اقدام نماید. پس از دریافت کالا وجه حداکثر ظرف مدت ۳ روز کاری به خریدار مسترد میگردد.
  4. هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که مشمول انصراف از خرید میباشند بر عهده خریدار میباشد.
  5. خریدار موظف است در هنگام تحویل کالا از صحت و سلامت کالا مطمئن شده و نسبت به دریافت آن اقدام نماید در غیر این صورت پس از دریافت کالا در صورت هرگونه اسیب دیدگی کالا عواقب آن بر عهده خریدار خواهد بود .و شامل مقررات انصراف از خرید نمی باشد یعنی کالای ک ظاهری سالم ندارد را تحویل نگیرید.
  6. عکس محصولات در سایت سبزرایان جهت اطلاع و کمک به خریدار می باشد و بعضی از کالاها ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد و ملاک بیشتر برای ما مشخصات فنی کالا که در وب سایت درج شده است می باشد.
  7. چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.
  8. هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با فروشگاه اینترنتی سبز رایان است.