خرید لپ تاپ با هارد SSD

1401 آبان 3, سه‌شنبه
خرید لپ تاپ با هارد SSD
ممکن است در هنگام خواندن مشخصات فنی لپ تاپ برای خرید یک سیستم مناسب به موردی تحت عنوان حافظه هیبریدی یا حافظه SSD مواجه شده باشید که مایه سردرگمی شما شده است. وجود یک حافظه SSD‌ می‌تواند، تاثیر بسزایی بر روی عملکرد دستگاه شما بگذارد که در این مطلب سعی داریم به آن بپردازیم و شما را با چند نوع لپ تاپ با هارد SSD که در بازار قابل تهیه می‌باشند، آشنا کنیم.

ویژگی‌های یک لپ تاپ دارای حافظه SSD

لپ تاپ با هارد SSD، سریعتر، کم مصرف‌تر و کم صداتر از دیگر دستگاه‌ها که دارای هارد دیسک می‌باشند، عمل می‌کند. برنامه با این حافظه داخلی تا ۴ برابر سریعتر از لپ تاپ های هارد دیسکی اجرا می شوند تا بتوانید کار را با سرعت به پایان برسانند. هارد SSD از نظر مصرف انرژی کم‌مصرف‌ می باشد، به طوری که باتری لپ تاپ دیرتر تمام شده و از آنجا که اس‌اس‌دی با دوام‌تر است‌، نساز نیست نگران از بین رفتن اطلاعات از روی لپ تاپ‌تان باشید، همچنین یک لپ تاپ با درایو SSD بسیار بی سر و صدا کار می‌کند. در ادامه به بررسی برخی مدل‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

لپ تاپ با هارد SSD

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP

« Asus VivoBook K540BP » یکی از آن مدل‌هایی است که با حافظه SSD معرفی شده است اما برای استفاده حرفه‌ای مناسب نمی‌باشد. چرا که نمایشگر این لپ تاپ  با هارد SSD زاویه دید کمی داشته و برای استفاده درست از محتوای نمایشی، باید دقیقا روبه‌روی آن قرار بگیرید. ایراد دیگری که این دستگاه دارد، در طراحی می‌باشد که کمی ناخوشایند و جاذب اثر انگشت است. به طور کلی این لپ تاپ برای افرادی که خواسته زیادی از سیستم خود ندارند، مناسب می باشد.

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 – C

سرفیس لپ تاپ ۲ مثل نسل اولیه خود با همان طراحی ویژه مایکروسافت به تولید رسیده است که در حقیقت سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر بسیار سبک می‌باشد و قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. رنگ مشکی مات، یکی از نقاط برجسته این محصول جدید می‌باشد و تیرگی عمیق آن، جلوه‌ای متفاوت به دستگاه بخشیده است.  شرکت مایکروسافت با بازطراحی کیبورد این لپ تاپ، کار کردن با آن را آسان‌تر  کرده است و همچنین این لپ تاپ با هارد SSD صداری کمتری از خود تولید می‌‌کند. مایکروسافت از نسل هشتم پردازنده‌ چهار هسته‌ای سری کرای در این مدل استفاده کرده‌ است که در دو مدل کرای ۵ و کرای ۷ عرضه خواهد شد.

  لپ تاپ با هارد SSD دل مدل Inspiron 7391-A

این لپ تاپ یکی از بهترین دستگاه‌ها با هارد اس اس دی و یکی از زیباترین محصولات تولید شده دل می‌باشد. این محصول از سری لپ تاپ‌هایی است که به ظرافت و قدرت مشهور بوده با قابلیت انعطاف بالای صفحه نمایش و در کنار سخت افزار بالا و قیمت مناسب مورد توجه قرار همگان قرار گرفته‌اند. این دستگاه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، لپ تاپی بسیار کاربردی برای هر کاری است که در آن نیاز به چرخش صفحه دارید تا در حالت‌های مختلف با آن کار کنید.

لولا‌های نوآورانه ۳۶۰ درجه، این لپ تاپ همه کاره و سبک وزن، باعث می‌شود به راحتی میان چهار حالت مختلف از لپ تاپ خود استفاده نمایید. در حالت عادی می توان با این این لپ تاپ کارهای عادی چون تایپ، کار، خواندن ایمیل ها داد  و یا به شکل تبلت (۳۶۰ درجه) برای کارهایی چون خواندن کتاب های آنلاین و … مناسب می باشد. پس اگر نیاز دارید در کنار لپ تاپ خود، یک تبلت هم باشید این لپ تاپ می‌تواند یک دستگاه دو کاره تمام عیار با قابلیت‌های کاربردی باشد.

لپ تاپ با هارد SSD

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 3 Deluxe UX 490

ایسوس در زمینه طراحی « Asus ZenBook 3 Deluxe UX 490» شاهکار کرده است. اصلا بحث SSD‌ هم اگر در این لپ تاپ مطرح نشود، طراحی منحصر به فردش، کفاف همه‌چیز را می‌دهد. این لپ تاپ با هارد SSD، کمی قدیمی‌ بوده و از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل استفاده می‌کند، از همین رو مصرف انرژی بالاتری، در مقایسه با لپ تاپ‌های امروزی با پردازنده نسل دهمی دارد. در کل این لپ تاپ، مجهز به ۵۱۲ گیگابایت، حافظه SSD می‌باشد و اگر از طراحی آن خوشتان آمده و به دنبال لپ تاپی با همین طراحی اما ۳۶۰ درجه‌ای هستید، به مدل  «Asus ZenBook Flip S UX370 » هم نگاهی بی‌اندازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید لپ تاپ با هارد SSD متناسب با نیاز خودتان می توانید به فروشگاه اینترنتی سبزرایان مراجعه کرده و ضمن ارتباط با کارشناسان ما از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوید.

 

ثبت نظر